Ze rijden de pannen van het dak in het WK, maar hoe lang nog? Lucas en Sacha Coenen hebben hun visitekaartje afgegeven in Amerika en bij kenners klinkt het unaniem: de Belgische motorcrossbroers zijn gemaakt voor de VS. “Die jongens zijn we kwijt. En ze komen niet meer terug.”
Klik op de volgende link om de beelden te bekijken: https://sporza.be/nl/2026/06/22/wordt-lommel-het-belgische-afscheid-van-de-broers-coenen-die-jongens-zijn-we-kwijt~1782131970416/
Bron Sporza
Photocredits – Juan Pablo Acevedo
