Motocrossplanet
Home » Wordt Lommel het Belgische afscheid van de broers Coenen? “Die jongens zijn we kwijt”

Wordt Lommel het Belgische afscheid van de broers Coenen? “Die jongens zijn we kwijt”

Ze rijden de pannen van het dak in het WK, maar hoe lang nog? Lucas en Sacha Coenen hebben hun visitekaartje afgegeven in Amerika en bij kenners klinkt het unaniem: de Belgische motorcrossbroers zijn gemaakt voor de VS. “Die jongens zijn we kwijt. En ze komen niet meer terug.”

Klik op de volgende link om de beelden te bekijken: https://sporza.be/nl/2026/06/22/wordt-lommel-het-belgische-afscheid-van-de-broers-coenen-die-jongens-zijn-we-kwijt~1782131970416/

Bron Sporza

Photocredits –  Juan Pablo Acevedo