En Jett? Die maakt het wel goed. Echt prima zelfs. Ook al lijkt er op dit moment misschien een klein steentje in zijn schoen te zitten, maak ik me absoluut geen zorgen over Jett Lawrence.
Maar Haiden Deegan? Ja… daar zie ik eigenlijk twee versies van.
Aan de ene kant heb je de slimme, methodische coureur. De jongen die leert, zich ontwikkelt, alles analyseert en ieder weekend beter wordt.
En dan heb je de entertainer. De WWE-versie van Haiden. Degene die voor spektakel zorgt, het spel speelt en verbaal de confrontatie aangaat. Zonder twijfel vermakelijk.
Het talent rijdt sterk en blijft zich ontwikkelen richting de absolute top.
Ondertussen is de 250-klasse pure chaos.
Levi Kitchen behoudt de rode plaat met slechts één punt voorsprong na wat ik een vrij middelmatige dag zou noemen. Cole Davies? Die sluipt als een stille ninja steeds verder deze verhaallijn binnen. En Jo Shimoda, mijn vriend… op een gegeven moment moet je misschien eens wat harder terugvechten!
En dan, zeker niet te vergeten: de WMX-klasse.
Mensen, de sterren zijn gearriveerd.
Mayla Herrick pakte in haar professionele debuut direct de holeshot. Dat verbaasde mijn producer totaal niet, want hij zag haar eerder al de jongens compleet domineren tijdens de Washougal Regionals. Gefeliciteerd met je debuut, Mayla. Deze sport kan keihard zijn en dat heb je helaas snel moeten ervaren, maar we zijn blij dat je in orde bent en klaar bent om terug te vechten.
Lala krijgt het nog zwaar wanneer het kampioenschap terugkeert, want Charli Cannon stond klaar om iedere kans te benutten. En Lotte van Drunen? Kom alsjeblieft terug voor meer.
Ik meen het echt: dit is het sterkste vrouwenveld dat ik ooit heb gezien. Deze klasse gaat een mooie toekomst tegemoet en het is geweldig om een volledig, gezond en competitief WMX-veld aan de start te zien staan.
Fotocredits: Align Media.
